Challenges of Blended Learning: Engagement of EFL Learners at Lower-Secondary Schools – Jan Stonawski
Jan Stonawski
Diplomová práce
Challenges of Blended Learning: Engagement of EFL Learners at Lower-Secondary Schools
Challenges of Blended Learning: Engagement of EFL Learners at Lower-Secondary Schools
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá využitím technologií ve výuce anglického jazyka a jejich vlivem na zaujetí žáků v hybridní výuce. Teoretická část popisuje současnou znalost hybridní výuky, známé modely a související výhody a nevýhody hybridní výuky. Dále podává ucelený přehled edukativních technologií, aplikací a popisuje možnost jejich využití ve vzdělávání. Poslední část teoretické části poté …víceAbstract:
The thesis deals with the use of technological devices in English language teaching and its impact on pupils' engagement in a blended learning context. The theoretical part provides insight into the current findings of blended learning and the known models, while the related advantages and disadvantages of blended learning are also outlined. A comprehensive overview of the potential employment of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedoucí: PhDr. Štěpánka Rubešová, Ph.D.
- Oponent: Gamze Korbek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STONAWSKI, Jan. \textit{Challenges of Blended Learning: Engagement of EFL Learners at Lower-Secondary Schools}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/e6rj2l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 1. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - tělesná výchova, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání na druhém stupni základních škol a na středních školách z pohledu žitých zkušeností žáků s tělesným postižením a jejich rodičů
Dagmar SEDLÁČKOVÁ -
Nouzové distanční vzdělávání na druhém stupni základních škol inovativního typu v ČR během pandemie Covid-19
Monika Teichmanová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením na druhém stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu
Petra Tomovičová -
Karty na podporu well-beingu nadaných dětí ve třídách na druhém stupni ZŠ
Adéla Lemperová -
Kartografie mysli: vstupní představy vybraného ročníku studujících Zeměpis se zaměřením na vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Kristýna Ševčíková -
Názor pracovníků na dopad sociálních aspektů firemního vzdělávání na organizaci
Lucie RUSKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
27. 1. 2023
Kohout, J.
27. 1. 2023