Challenges of Blended Learning: Engagement of EFL Learners at Lower-Secondary Schools – Jan Stonawski
Jan Stonawski
Master's thesis
Challenges of Blended Learning: Engagement of EFL Learners at Lower-Secondary Schools
Challenges of Blended Learning: Engagement of EFL Learners at Lower-Secondary Schools
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá využitím technologií ve výuce anglického jazyka a jejich vlivem na zaujetí žáků v hybridní výuce. Teoretická část popisuje současnou znalost hybridní výuky, známé modely a související výhody a nevýhody hybridní výuky. Dále podává ucelený přehled edukativních technologií, aplikací a popisuje možnost jejich využití ve vzdělávání. Poslední část teoretické části poté …moreAbstract:
The thesis deals with the use of technological devices in English language teaching and its impact on pupils' engagement in a blended learning context. The theoretical part provides insight into the current findings of blended learning and the known models, while the related advantages and disadvantages of blended learning are also outlined. A comprehensive overview of the potential employment of …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM7450
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2023
- Supervisor: PhDr. Štěpánka Rubešová, Ph.D.
- Reader: Gamze Korbek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STONAWSKI, Jan. \textit{Challenges of Blended Learning: Engagement of EFL Learners at Lower-Secondary Schools}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/e6rj2l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 1. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - tělesná výchova, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk
Theses on a related topic
-
Inkluzivní vzdělávání na druhém stupni základních škol a na středních školách z pohledu žitých zkušeností žáků s tělesným postižením a jejich rodičů
Dagmar SEDLÁČKOVÁ -
Nouzové distanční vzdělávání na druhém stupni základních škol inovativního typu v ČR během pandemie Covid-19
Monika Teichmanová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením na druhém stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu
Petra Tomovičová -
Karty na podporu well-beingu nadaných dětí ve třídách na druhém stupni ZŠ
Adéla Lemperová -
Kartografie mysli: vstupní představy vybraného ročníku studujících Zeměpis se zaměřením na vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Kristýna Ševčíková -
Názor pracovníků na dopad sociálních aspektů firemního vzdělávání na organizaci
Lucie RUSKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
27/1/2023
Kohout, J.
27/1/2023