Podnikatelský plán (etické) marketingové společnosti – Ing. Matej Karaba
Ing. Matej Karaba
Diplomová práce
Podnikatelský plán (etické) marketingové společnosti
Business plan of (ethical) marketing company
Abstract:
The aim of the thesis "Business plan of (ethical) marketing company" is to form a business plan which would be a model for creating a new company in the Czech Republic. The purpose of the newly established marketing company will be to provide comprehensive marketing services at affordable price and based on business ethics and ethics in advertising for starting enterprises (start-ups). The theoretical …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce „Podnikatelský plán (etické) marketingové společnosti“ je zostavenie podnikateľského plánu na ktorého základe vznikne nová marketingová spoločnosť v Českej republike. Zámerom novovzniknutej marketingovej spoločnosti bude poskytovať komplexné marketingové služby za dostupnú cenu a na báze podnikateľskej etiky a etiky v reklame pre trh začínajúcich podnikov (start-upov). Teoretická …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hr0wv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikateľský plán pre začínajúci malý podnik
Kristína Gabrišová -
Podnikatelský plán na založení živnosti v oboru uměleckých řemesel
Petra Blumová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
Marketing Analysis of a Vietnamese coffee company - Trung Nguyen Legend
Thi Thanh Huyen Do -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Právo a etika v pojišťovnictví
Andrea Andrlová -
Etika a etické hodnoty v rodinných podnicích
Tomáš Plesl