Volba komunikačních kanálů v závislosti na efektivitě reklamní kampaně z hlediska navýšení prodejů ve firmě ABC Data s.r.o. – Barbara Studená
Barbara Studená
Bakalářská práce
Volba komunikačních kanálů v závislosti na efektivitě reklamní kampaně z hlediska navýšení prodejů ve firmě ABC Data s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STUDENÁ, Barbara. \textit{Volba komunikačních kanálů v závislosti na efektivitě reklamní kampaně z hlediska navýšení prodejů ve firmě ABC Data s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/e6u59x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva