Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání – Bc. Martina Vlastníková
Bc. Martina Vlastníková
Master's thesis
Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání
Integration of pupils with autistic disorder in primary schools and the possibility of their edukation
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá integrací žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnostmi jejich vzdělávání. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky o problematice diagnostikování PAS (poruchy autistického spektra) u dětí, metody práce s žákem s poruchou autistického spektra a popisuje komplexně problematiku autismu, včetně samotné integrace žáků s poruchou autistického spektra do …viacAbstract:
This work deals with the integration of pupils with autistic spectrum disorders in primary schools and the possibilities of their education. The theoretical part summarizes the theoretical knowledge on diagnosing ASD (autism spectrum disorders) of children, methods of work with pupils with autistic spectrum disorder and describes comprehensively the issue of autism, including the integration of students …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zverejniť od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLASTNÍKOVÁ, Martina. \textit{Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/e6v387/.
Jak správně citovat práci
Vlastníková, Martina. Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Spolupráce asistenta pedagoga v procesu strukturovaného učení u žáka s atypickým autismem
Zdislava CHRÁSTECKÁ -
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do základní školy z pohledu pedagoga
Lucie Stehlíková -
Činnost asistentů pedagoga u žáků s autismem v mateřské škole
Anežka BEZDĚKOVÁ -
Integrace dítěte s autismem do mateřské školy
Veronika Střelcová -
Integrace dítěte s vysoce funkčním autismem do základní školy
Magdaléna Čerešnová -
Případová studie integrovaného dítěte s Atypickým autismem a ADHD v běžné mateřské škole s dopomocí asistenta pedagoga
Eva KOROLOVÁ -
Integrace dítěte s vysoce funkčním autismem v mateřské škole Montessori
Monika Šotová