Matyáš Batěk

Bakalářská práce

Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích.V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding ajaké metody se dají využít k jeho vybudování na sociálních mediích. Praktická část se potézaměřuje na vytvoření individuálního plánu na sociálních sítích, který povede k posíleníosobního brandu zadavatele.
Abstract:
This bachelor thesis Is dealing with the topic of personal branding on social media. In Itstheoretical part It describes various modern social media, It defines personal branding andwhat methods can be used to create and strengthen the personal brand on social media.Practical part Is focused on creating an Individual plan on social media strengthening submitters personal brand.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management