Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu – Matyáš Batěk
Matyáš Batěk
Bakalářská práce
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích.V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding ajaké metody se dají využít k jeho vybudování na sociálních mediích. Praktická část se potézaměřuje na vytvoření individuálního plánu na sociálních sítích, který povede k posíleníosobního brandu zadavatele.Abstract:
This bachelor thesis Is dealing with the topic of personal branding on social media. In Itstheoretical part It describes various modern social media, It defines personal branding andwhat methods can be used to create and strengthen the personal brand on social media.Practical part Is focused on creating an Individual plan on social media strengthening submitters personal brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business Plan for an Import-Export Startup from Ecuador to the Czech Republic
Carlos Andrés Gómez Coronel -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Vojtěch Rudolf -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Osobní brand
Martin Šindelář -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská