Formování firemní kultury ve společnosti Solitea, a.s. v pofúzovém období – Bc. Kateřina Sikorová
Bc. Kateřina Sikorová
Diplomová práce
Formování firemní kultury ve společnosti Solitea, a.s. v pofúzovém období
Forming of corporate culture in Solitea, a. s. in post-merger times
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je formování firemní kultury v pofúzovém období produkční divize konkrétního podniku se zaměřením na podnikové hodnoty. Nejprve proběhne teoretická část, věnovaná fenoménu podnikové kultury se zaměřením na jeho diagnostiku. Poté následuje metodická část, popisující kvalitativní i kvantitativní formy výzkumu. V praktické části jsou interpretovány výsledky metodou OCAI …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is the forming of corporate culture in the post-merger times of the production division in a specific company with a focus on corporate values. First, there will be a theoretical part devoted to the phenomenon of corporate culture with a focus on its diagnosis. Then follows the methodological part, describing qualitative and quantitative forms of research. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o0iek/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: MSc. Jindra Háchová
- Oponent: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podniková kultura
Kristýna Přívratská -
Podniková kultura při změně vlastníka podniku
Šárka Abíková -
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
Bibiana Janebová -
Podniková kultura nadnárodní společnosti
Kristína Kürtiová -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Martina Melchertová -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Pavlína Caranová -
Podniková kultura a fluktuace zaměstnanců
Matej Chinoracký -
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová