Doporučení vhodného druhu média pro propagaci výrobku pro zvolený subjekt – Bc. Miroslav Pouva
Bc. Miroslav Pouva
Diplomová práce
Doporučení vhodného druhu média pro propagaci výrobku pro zvolený subjekt
Recommendation of the Appropriate Media Type for Product Promotion for the Selected Subject
Anotace:
Práce se zabývá skutečným obchodním subjektem, jeho aktuálně zvoleným propagačním stylem, zmapováním úspěšnosti vybraných médií používaných tímto obchodním subjektem, která ovlivňují stávající zákazníky při nakupování zboží a využívá k získání nových zákazníků. Na úvod se práce zabývá definicí základních pojmů, které jsou nutné k pochopení závažnosti a důvodům používání propagace výrobků jako nástroje …víceAbstract:
This thesis focuses on a real business entity, covers its currently selected promotional style, regards the success of media frequently chosen to influence already existing customers and to expand its audience to gain more clients. The beginning clarifies basic terms that picture the key when trying to understand the importance of mastering product promotion and reasons to use this capability as a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Propagace malého e-shopu na internetu
Anežka Martináková -
Vliv reklamy a propagace na chování zákazníka
Luboš Příhoda -
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
Jan Růžička -
Propagace a její využití při získávání zákazníků ve firmě Stěhování Mamut s. r. o.
Kristina DÖRNEROVÁ -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na vybrané segmenty zákazníků
Veronika Veselá -
Propagace ve firmě
Zuzana Stuchlová -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh
Název
Vložil
Vloženo
Práva