Ing. Jarmila CAPOVÁ

Master's thesis

Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů

The Project of Allowance Organization Kulturní zařízení Ostrava-Jih Development by usage of marketing tools
Abstract:
Charakteristika příspěvkových organizací {--} jejich poslání a důvod existence {--} jsou zpracovány v první části diplomové práce, na niž navazuje praktická část naznačující možnosti rozvoje konkrétního subjektu prostřednictvím marketingových nástrojů. Projekt rozvoje příspěvkové organizace z oblasti kultury byl zpracován na základě výsledků analýz definujících pozitivní a negativní stránky pomocí …more
Abstract:
The characteristic of allowance organizations {--} their function and the reason of existence {--} are elaborated in the first part of the diploma work to which links the practical part indicating the possibilities of development of concrete subject via marketing tools. The project of development of the allowance organization from cultural area was elaborated on the basis of consequences of analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Accessible from:: 5. 5. 2008
Identifier: 8403

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CAPOVÁ, Jarmila. Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.