Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů – Ing. Jarmila CAPOVÁ
Ing. Jarmila CAPOVÁ
Diplomová práce
Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů
The Project of Allowance Organization Kulturní zařízení Ostrava-Jih Development by usage of marketing tools
Anotace:
Charakteristika příspěvkových organizací {--} jejich poslání a důvod existence {--} jsou zpracovány v první části diplomové práce, na niž navazuje praktická část naznačující možnosti rozvoje konkrétního subjektu prostřednictvím marketingových nástrojů. Projekt rozvoje příspěvkové organizace z oblasti kultury byl zpracován na základě výsledků analýz definujících pozitivní a negativní stránky pomocí …víceAbstract:
The characteristic of allowance organizations {--} their function and the reason of existence {--} are elaborated in the first part of the diploma work to which links the practical part indicating the possibilities of development of concrete subject via marketing tools. The project of development of the allowance organization from cultural area was elaborated on the basis of consequences of analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Zveřejnit od: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8403
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CAPOVÁ, Jarmila. \textit{Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/e74mf8/.
Jak správně citovat práci
CAPOVÁ, Jarmila. Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Leona Nagy -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Dalibor Antonín -
Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří
Andrea Jandová -
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Veronika Hanzálková -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Lukáš Nosek -
Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
Lucie Hajdová