Petra Prudičová

Master's thesis

Multilevel- marketing v České republice

Multi-level Marketing in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozborem a zhodnocením fungování multi-level marketingu v České republice. Vysvětluje jeho myšlenku a principy, přičemž teoretické poznatky aplikuje na konkrétní společnost, která se multi-level marketigem zabývá. Cílem je předstvait čtenářům tento systém nezaujatým způsobem a zhodnotit jeho fungování v praxi.
Abstract:
Graduation Theses concerns an analysis and evaluation, of how a multi-level marketing, functions in the Czech Republic. Explaining its ideals and principals, while it theoretically applies on a specific company, which is involved with multi-level marketing. The target is to introduce such system in an objective way and evaluate it in practice.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2010
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Ondřej Tyl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20001

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod