Petra Prudičová
Master's thesis
Multilevel- marketing v České republice
Multi-level Marketing in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozborem a zhodnocením fungování multi-level marketingu v České republice. Vysvětluje jeho myšlenku a principy, přičemž teoretické poznatky aplikuje na konkrétní společnost, která se multi-level marketigem zabývá. Cílem je předstvait čtenářům tento systém nezaujatým způsobem a zhodnotit jeho fungování v praxi.Abstract:
Graduation Theses concerns an analysis and evaluation, of how a multi-level marketing, functions in the Czech Republic. Explaining its ideals and principals, while it theoretically applies on a specific company, which is involved with multi-level marketing. The target is to introduce such system in an objective way and evaluate it in practice.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20001
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2010
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Ondřej Tyl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20001
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Přímý prodej jako podnikatelská příležitost
Lukáš Hloušek -
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
Naděžda GRÄNZEROVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova -
Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing
Adéla VRTÍLKOVÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Multi level marketing společnosti Oriflame
Petra Radilová