Hodnocení úvěrové bonity klienta – Ing. Filip Dujka
Ing. Filip Dujka
Bakalářská práce
Hodnocení úvěrové bonity klienta
Evaluation of clients creditworthiness for credit transactions
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je „Hodnocení úvěrové bonity klienta“. V úvodní části práce se věnuji historii úvěrových obchodů, jejich charakteristice a co je jejich podstatou. Poté jsem se zaměřil na druhy úvěrových obchodů, na jejich členění a jednotlivé typy jsem blíže popsal. Hlavní část práce je zaměřena na úvěrový proces v bance, který předchází poskytnutí úvěru žadateli a v jehož průběhu se …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the evaluation of client’s creditworthiness for credit transactions. The first part of the thesis is devoted to history, fundamentals and characteristics of credit transactions. Another part of the thesis focuses on different types of credit transactions and their division. The main part concentrates on bank credit transaction, which is accomplished before the credit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zhman/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedoucí: Ing. Boris Šturc, CSc.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Relevance objektivního přístupu při posuzování kreditního rizika drobného podniku
Matěj Mrázek -
Úvěrové riziko ve stavební spořitelně
Nikola Paulová -
Úvěrový proces a hodnocení bonity klienta
Dagmar Klubalová -
Posuzování bonity klienta z pohledu banky, úvěrový proces a analýza klienta
Marta Prokopová -
Posúdenie úverového procesu klienta v bankovej inštitúcii
Zlatica Pírová -
Bonita klienta
Nela Kajerová -
Finanční plánování v kontextu bonity klienta
Anna KRAMLOVÁ -
Posuzování bonity klienta
Lenka Šářecová