Econometric Analysis of Media Communication – Lukáš Veverka
Lukáš Veverka
Disertační práce
Econometric Analysis of Media Communication
Ekonometrická analýza mediální komunikace
Anotace:
Tato disertační práce je zaměřena na ekonometrickou analýzu mediální komunikace a zkoumá její okamžitý dopad v krátkodobém horizontu a její širší účinky v dlouhodobém horizontu. První studie se zaměřuje na okamžité účinky televizních reklam a analyzuje údaje o minutové frekvenci, aby odhadla reakce spotřebitelů, jako je zvýšené vyhledávání na internetu, během několika minut po zobrazení reklamy. Tato …víceAbstract:
This dissertation conducts an econometric analysis of media communication, examining its immediate impact in the short term and its broader effects in the long term. The first study focuses on the immediate, short-term effects of TV ads, analyzing minute-frequency data to estimate consumer reactions, such as increased online searches, within minutes of ad exposure. This analysis confronts challenges …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94851
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Jan Zouhar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94851
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program:
Ekonometrie a operační výzkum
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních sítí na návštěvnost webových stránek
Michael Tichý -
Analýza vlivu webového designu na návštěvnost a ziskovost webových stránek
Veronika Shchelkonogova -
Vliv PPC reklamy na návštěvnost webových stránek
Šimon Hřebecký -
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Kryštof Holub -
Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek
Šárka Tichá -
Propojení komunikačních kanálů B2B podniku s dopadem na návštěvnost webových stránek
Daniel Matěna -
Redesign webových stránek regionálního rádia
Tomáš Březina -
Implementace efektivních strategií pro optimalizaci vyhledávání webových stránek
Vojtěch Steklý