Lukáš Veverka

Disertační práce

Econometric Analysis of Media Communication

Ekonometrická analýza mediální komunikace
Anotace:
Tato disertační práce je zaměřena na ekonometrickou analýzu mediální komunikace a zkoumá její okamžitý dopad v krátkodobém horizontu a její širší účinky v dlouhodobém horizontu. První studie se zaměřuje na okamžité účinky televizních reklam a analyzuje údaje o minutové frekvenci, aby odhadla reakce spotřebitelů, jako je zvýšené vyhledávání na internetu, během několika minut po zobrazení reklamy. Tato …více
Abstract:
This dissertation conducts an econometric analysis of media communication, examining its immediate impact in the short term and its broader effects in the long term. The first study focuses on the immediate, short-term effects of TV ads, analyzing minute-frequency data to estimate consumer reactions, such as increased online searches, within minutes of ad exposure. This analysis confronts challenges …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Jan Zouhar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94851