Virální online marketing, jeho užití a hranice – Bc. Kateřina Hanzalová
Bc. Kateřina Hanzalová
Bachelor's thesis
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Viral online marketing, its limits and possibilities
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je představení nových trendů v marketingové komunikaci, zejména virálního marketingu, který v dnešním světě nemá hranic. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou nových forem marketingu: guerillový marketing, event marketing, social media marketing, revoluční trend neuromarketing, internetový marketing a virální marketing. V aplikační části analyzuji vybrané …viacAbstract:
The aim of this thesis is to introduce new trends in marketing communications, especially viral marketing, which in today´s world has no borders. The theoretical part deals with the characteristics of new forms of marketing: guerilla marketing, event marketing, social media marketing, revolutionary neuromarketing, online marketing and viral marketing. The application section analyzes the chosen viral …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/et3vx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Jan Pátek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
Radek Lubina -
Buzz marketing a jeho využití v praxi
Vojtěch Khodl -
Buzz marketingová komunikace a její uplatnění v reklamě
Barbora Šefčíková -
Realizace buzz-marketingové kampaně na Facebooku
Veronika Pospíšilová -
Využití buzz marketingu na mezinárodních trzích
Batjargal AMGAA