Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti – Bc. Alena Sovová
Bc. Alena Sovová
Master's thesis
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
The Importance of Sales Assistants Behaviour in Creating Corporate Image
Anotácia:
Předkládaná práce se zabývá chováním prodejního personálu v kontextu image vybraného podniku. Pro uchopení tématu je nejprve vymezen prodejní personál, jeho pracovní náplň, osobnostní předpoklady, hodnocení a jeho samotné chování. Dále je pozornost věnována definici image společnosti, aby mohl být poté v závislosti na specifických aspektech vybraného podniku proveden kvantitativní výzkum ověřující …viacAbstract:
The purpose of the thesis given is to analyze sales assistant behavior in context of chosen company. Definition of sales staff, their workload, personality traits, evaluation and the behavior itself are defined to provide better understanding of the subject. Company image is defined so that based on a bond between specific aspects of the chosen company a quantitative research may be carried out verifying …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fgska/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Změny spotřebitelského chování v maloobchodě se sportovním oblečením v důsledku vzniklé ekonomické situace
Kamila Ungr Anýžová -
Analýza nákupního chování při výběru jazykové školy
Kateřina Kantorová -
Public relation a personální management
Anna Patriková -
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ