Informovanost a postoje studentů různých typů středních škol o syndromu CAN – Kateřina BRADOVÁ
Kateřina BRADOVÁ
Master's thesis
Informovanost a postoje studentů různých typů středních škol o syndromu CAN
Knowledge and attitude of students of different types on secondary schools about Syndrome CAN
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Jsou zde popsány všechny formy syndromu CAN. Cílem práce bylo zjistit znalosti studentů střední pedagogické školy a gymnázia o této problematice a následně je porovnat. Dalším cílem bylo poukázat na příčiny a důsledky syndromu CAN. Výzkumný vzorek tvořilo 119 studentů, ve věku 17.-18. let.Abstract:
The thesis discusses the syndrome of abused and neglected child. In thesis there are described all forms of syndrome. The aim of the study was to determine students' knowledge of pedagogical secondary school and grammar school about the topic and then compare them. Another aim was to highlight the causes and consequences of the syndrome. The sample consisted of 119 students, aged 17 to 18 years.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2015
Zverejniť od: 23. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Iveta Tichá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRADOVÁ, Kateřina. Informovanost a postoje studentů různých typů středních škol o syndromu CAN . Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom CAN (Child Abuse and Neglect) se zaměřením na konkrétní formu ve Středočeském kraji
Sabina Kopřivová -
Syndrom CAN – klasifikace, výskyt, prevence
Kamila Andrysíková -
Syndrom CAN Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte
Ivana SOLOVSKÁ -
Syndrom CAN a jeho důsledky
Eliška Marešová -
Syndrom CAN v kontextu pandemie COVID-19
Ildikó Erzsébet Škarka -
Syndrom CAN
Veronika Lehoťáková -
Syndrom CAN z pohledu rodičů dětí vzdělávaných v klasické a alternativní škole
Šárka Mánková -
Syndrom CAN se zaměřením na situaci v Královéhradeckém kraji
Kristýna Hubálková
Názov
Vložil
Vložené
Práva