Bc. Zuzana Štursová

Master's thesis

Brand building města jako součást komunikační strategie

Brand building of the city as part of the communication strategy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vizuální identitou měst, jejím budování a důležitostí v komunikačních strategiích. Zaměřuje se na význam vytváření a budování značky města, a to zejména u obcí s rozšířenou působností. V teoretické části se seznámíme s podstatnými pojmy, jako jsou komunikace, brand building či veřejná správa, které jsou neodmyslitelnou součástí formování vizuální identity měst. Praktická část …viac
Abstract:
The thesis deals with the visual identity of cities, its building and importance in communication strategies. It focuses on the importance of creating and building the city's brand, especially for municipalities with an expanded remit. In the theoretical part, we become familiar with essential concepts such as communication, brand building or public administration, which are inherent in shaping the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedúci: Mgr. Jan Špaček
  • Oponent: doc. Ing. Vilém Pařil, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta