Nikola Slováková

Master's thesis

Destinační marketing Východní Moravy

Destination Marketing of Eastern Moravia
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dostupných informací, statistik a výzkumů agentury CzechTourism definovat vhodné cílové segmenty a navrhnout vhodné produkty a opatření ke zvýšení návštěvnosti Východní Moravy v rámci incomingového cestovního ruchu. Teoreticky zaměřená je převážně první kapitola zabývající se popisem destinačního marketingu stejně jako popisem organizací destinačního managementu …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to determine target market segments, based on available information and statistics, and subsequently suggest measures and suitable products determined to increase number of visits of Eastern Moravia region within incoming tourism. The first chapter theoretically describes information concerning destination marketing and destination management organizations, as well as …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2018
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Dana Daňová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72932