Nikola Slováková
Master's thesis
Destinační marketing Východní Moravy
Destination Marketing of Eastern Moravia
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dostupných informací, statistik a výzkumů agentury CzechTourism definovat vhodné cílové segmenty a navrhnout vhodné produkty a opatření ke zvýšení návštěvnosti Východní Moravy v rámci incomingového cestovního ruchu. Teoreticky zaměřená je převážně první kapitola zabývající se popisem destinačního marketingu stejně jako popisem organizací destinačního managementu …moreAbstract:
The main aim of this thesis is to determine target market segments, based on available information and statistics, and subsequently suggest measures and suitable products determined to increase number of visits of Eastern Moravia region within incoming tourism. The first chapter theoretically describes information concerning destination marketing and destination management organizations, as well as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72932
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2018
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Dana Daňová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72932
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Digitální komunikace značky Východní Morava
Daniel Pospěch