Destinační marketing Východní Moravy – Nikola Slováková
Nikola Slováková
Diplomová práce
Destinační marketing Východní Moravy
Destination Marketing of Eastern Moravia
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dostupných informací, statistik a výzkumů agentury CzechTourism definovat vhodné cílové segmenty a navrhnout vhodné produkty a opatření ke zvýšení návštěvnosti Východní Moravy v rámci incomingového cestovního ruchu. Teoreticky zaměřená je převážně první kapitola zabývající se popisem destinačního marketingu stejně jako popisem organizací destinačního managementu …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to determine target market segments, based on available information and statistics, and subsequently suggest measures and suitable products determined to increase number of visits of Eastern Moravia region within incoming tourism. The first chapter theoretically describes information concerning destination marketing and destination management organizations, as well as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72932
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Dana Daňová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72932
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Digitální komunikace značky Východní Morava
Daniel Pospěch