Internetová marketingová komunikace nízkonákladových leteckých společností – Tomáš Zmrzlík
Tomáš Zmrzlík
Bakalářská práce
Internetová marketingová komunikace nízkonákladových leteckých společností
Internet Marketing Communication of the Low-cost Airlines
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací nízkonákladových leteckých společností. Cílem této práce je analyzovat internetovou marketingovou komunikaci nízkonákladové letecké společnosti Volotea a porovnat ji s jejími třemi silnými konkurenty (Easyjet, Ryanair a Wizzair). Pro tento výzkum je využita metoda pozorování a dotazování. Z analyzovaných dat vyplývají návrhy a doporučení …víceAbstract:
This bachelor thesis is about internet marketing communication of the low-cost airlines. The aim of this bachelor thesis is analysis internet marketing communication of the low-cost airline Volotea and compare with three strength competitors (Easyjet, Ryanair and Wizzair). For this research is chosen method observation and questioning. From analyzed data results suggestions and recommendations in websites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112891
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Jan Vašek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZMRZLÍK, Tomáš. \textit{Internetová marketingová komunikace nízkonákladových leteckých společností}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/e8r1y6/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová