Bc. Hana NOVOTNÁ

Bakalářská práce

Marketing lokální kulturní instituce

Marketing of the local culture institution
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření statistiky návštěvnosti diváků kina Květen v Malenovicích a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno za účelem vzniku Filmového klubu ANÝZ. Práce je rozdělena na dvě části {--} teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem, komunikačním mixem v oblasti služeb a financováním. V části analytické nalezneme výsledky marketingového …více
Abstract:
The aim of the bachelor´s thesis is create the statistics about visit rate of spectators in Květen cinema in Malenovice and assess questionnaire that was performed in order to origin Film club ANÝZ. Work is divided in the two parts {--} theoretic and practical. The theoretic part is about market research, communication mix in the services and finance. In the second part we will find results from market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7356

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVOTNÁ, Hana. Marketing lokální kulturní instituce. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 12. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 12. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa