Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost – Bc. Matěj Minařík
Bc. Matěj Minařík
Bachelor's thesis
Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost
Development of virtual reality videogames with emphasis on simplicity and availability
Abstract:
Tato práce zkoumá význam videoher a užívání virtuální reality z perspektivy hráče i společnosti. Srovnává videoherní a filmový průmysl a uvádí nejpopulárnější žánry videoher pro virtuální realitu. Následně popisuje vývoj videoher z pohledu herních vývojářů, včetně rozdílů mezi profesionálními a nezávislými herními vývojáři. A v poslední řadě navrhuje a dokumentuje vývoj vlastní videohry pro virtuální …moreAbstract:
This thesis first examines the significance of video games and the use of virtual reality from both the player's and society's perspectives. It compares the video game and film industries and lists the most popular genres of virtual reality video games. Subsequently, it describes the development of video games from the viewpoint of game developers, including the differences between professional and …moreKeywords
Godot Engine
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB15076
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Martin Konvička
- Reader: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINAŘÍK, Matěj. \textit{Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/e974rm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Simulátory chození a umělecké videohry na hranicích médií
Jakub Škrdla -
Videohry v kontextu právní úpravy hazardních her
Ondřej Böhm -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Vývoj 2D sidescrolling videohry pro operační systém Windows v prostředí Unity
Daniel JÍROVEC -
Návrh a tvorba počítačové videohry
Jiří Kuldanek -
Aktuální změna trendu ve videoherním průmyslu – Videohry s uměleckou přidanou hodnotou a jejich úspěch na trhu
Anu Fleková -
Videohry a eSporty - podnikatelský plán realizace herního centra v Ústí nad Labem
Michael OTT
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
1/6/2024
Kohout, J.
1/6/2024