Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost – Bc. Matěj Minařík
Bc. Matěj Minařík
Bakalářská práce
Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost
Development of virtual reality videogames with emphasis on simplicity and availability
Anotace:
Tato práce zkoumá význam videoher a užívání virtuální reality z perspektivy hráče i společnosti. Srovnává videoherní a filmový průmysl a uvádí nejpopulárnější žánry videoher pro virtuální realitu. Následně popisuje vývoj videoher z pohledu herních vývojářů, včetně rozdílů mezi profesionálními a nezávislými herními vývojáři. A v poslední řadě navrhuje a dokumentuje vývoj vlastní videohry pro virtuální …víceAbstract:
This thesis first examines the significance of video games and the use of virtual reality from both the player's and society's perspectives. It compares the video game and film industries and lists the most popular genres of virtual reality video games. Subsequently, it describes the development of video games from the viewpoint of game developers, including the differences between professional and …víceKeywords
Godot Engine
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15076
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Martin Konvička
- Oponent: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINAŘÍK, Matěj. \textit{Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/e974rm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Simulátory chození a umělecké videohry na hranicích médií
Jakub Škrdla -
Videohry v kontextu právní úpravy hazardních her
Ondřej Böhm -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Vývoj 2D sidescrolling videohry pro operační systém Windows v prostředí Unity
Daniel JÍROVEC -
Návrh a tvorba počítačové videohry
Jiří Kuldanek -
Aktuální změna trendu ve videoherním průmyslu – Videohry s uměleckou přidanou hodnotou a jejich úspěch na trhu
Anu Fleková -
Videohry a eSporty - podnikatelský plán realizace herního centra v Ústí nad Labem
Michael OTT
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024