Vývoj elektronického sportu a jeho vliv na marketingovou komunikaci – Ondřej Šišmiš
Ondřej Šišmiš
Master's thesis
Vývoj elektronického sportu a jeho vliv na marketingovou komunikaci
The evolution of electronic sports and its impact on marketing communication
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře s významem elektronického sportu, jeho vývojem a využitím v marketingové komunikaci. Na začátku definuji progaming a historii počítačových her. Dále se zaměřím na charakteristiku herních organizací a profesionálních hráčů. Představím také nejhranější eSport tituly současnosti a vysvětlím jejich herní principy. Vzhledem k aktuálnosti tématu provedu …viacAbstract:
The main goal of this thesis is to introduce the readers the meaning of electronic sports, its development and its use in marketing communication. At the start of this thesis I describe the definition of progaming and I add a bit of the history of computer games. Later on I focus on the characteristics of gaming organizations and professional players. I also mention the most popular current eSports …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72454
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedúci: Tomáš Sigmund
- Oponent: Pavel Slabý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Measuring Service Quality in the Online Gaming Communities
Viacheslav Magurov -
Utváření a reflexe genderových identit v herních světech české hráčské komunity MMORPG her
Lucie Pfeiferová -
Internetová zábava (on-line hry, hazard, komunity)
Stanislav Němec -
Digitální hry očima zasvěcených (soubor story a rozhovorů pro Brněnský deník Rovnost)
Miroslav Vozdecký -
Profesionální hraní počítačové hry StarCraft ve světě a u nás
Roman Kusák -
Progaming očima bývalých a současných hráčů
Zbyněk Hába -
Virtuální a reálný svět hráčů počítačových her
Martina Koláčková -
Kulturní prostředí esportu v MotoGP eSport
Sabina Nossová