Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli a jeho význam pro úspěch podniku v prostředí B2B. – Bc. Tomáš Koudelka
Bc. Tomáš Koudelka
Master's thesis
Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli a jeho význam pro úspěch podniku v prostředí B2B.
Developing relationships with strategic suppliers and importance for the succes of the enterprise in B2B environment
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na oblast dodavatelsko-odběratelských vztahů na trhu velkoobchod s potravinami v České republice. První část práce se zabývá prací obchodních zástupců výrobních firem a jejich vlivem na hodnototvorný proces velkoobchodů s potravinami. Druhá část práce popisuje možnosti EDI komunikace mezi výrobci a jejich odběrateli z pohledu společnosti Čepos a.s. V této části je kvantifikována …moreAbstract:
The thesis is focused on the customer-supplier relationships on a wholesale grocerymarket in the Czech Republic. The first part deals with the sales representatives of manufacturing companies and their impact on the value-creating process grocerywholesalers. The second part describes the possibilities of EDI communications between manufacturers and their customers in terms of company Čepos Inc. This …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yfey7/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2016
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUDELKA, Tomáš. \textit{Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli a jeho význam pro úspěch podniku v prostředí B2B.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/e9ovq4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace ve firmě Velkoobchod a maloobchod Milan Ertl
Pavlína Zábranská -
Marketingová komunikace
Kristýna Pospíšilová -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská