Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli a jeho význam pro úspěch podniku v prostředí B2B. – Bc. Tomáš Koudelka
Bc. Tomáš Koudelka
Diplomová práce
Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli a jeho význam pro úspěch podniku v prostředí B2B.
Developing relationships with strategic suppliers and importance for the succes of the enterprise in B2B environment
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na oblast dodavatelsko-odběratelských vztahů na trhu velkoobchod s potravinami v České republice. První část práce se zabývá prací obchodních zástupců výrobních firem a jejich vlivem na hodnototvorný proces velkoobchodů s potravinami. Druhá část práce popisuje možnosti EDI komunikace mezi výrobci a jejich odběrateli z pohledu společnosti Čepos a.s. V této části je kvantifikována …víceAbstract:
The thesis is focused on the customer-supplier relationships on a wholesale grocerymarket in the Czech Republic. The first part deals with the sales representatives of manufacturing companies and their impact on the value-creating process grocerywholesalers. The second part describes the possibilities of EDI communications between manufacturers and their customers in terms of company Čepos Inc. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yfey7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ve firmě Velkoobchod a maloobchod Milan Ertl
Pavlína Zábranská -
Marketingová komunikace
Kristýna Pospíšilová -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská