Alena Nguyenová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie značky HUGO BOSS na českém trhu a návrhy na její vylepšení

Marketing strategy of the HUGO BOSS brand on the Czech market
Abstract:
Cílem předkládané práce je provést analýzu stávající marketingové strategie značky HUGO BOSS a s využitím vlastního výzkumu vedeného formou dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro její zlepšení. První oddíl práce seznamuje čtenáře s teoretickými základy marketingu, jako jsou marketingový mix, komerční komunikace, SWOT analýza, marketingové strategie, role značky v marketingu a marketingový výzkum …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the current marketing strategy of the HUGO BOSS brand and to propose recommendations for its improvement using marketing research in the form of a questionnaire survey. The first section of the thesis introduces the reader to the theoretical foundations of marketing, such as marketing mix, commercial communication, SWOT analysis, marketing strategies, the role of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89109