Alena Nguyenová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie značky HUGO BOSS na českém trhu a návrhy na její vylepšení

Marketing strategy of the HUGO BOSS brand on the Czech market
Anotácia:
Cílem předkládané práce je provést analýzu stávající marketingové strategie značky HUGO BOSS a s využitím vlastního výzkumu vedeného formou dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro její zlepšení. První oddíl práce seznamuje čtenáře s teoretickými základy marketingu, jako jsou marketingový mix, komerční komunikace, SWOT analýza, marketingové strategie, role značky v marketingu a marketingový výzkum …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the current marketing strategy of the HUGO BOSS brand and to propose recommendations for its improvement using marketing research in the form of a questionnaire survey. The first section of the thesis introduces the reader to the theoretical foundations of marketing, such as marketing mix, commercial communication, SWOT analysis, marketing strategies, the role of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89109