Komunikační strategie jako designový proces. Případová studie hnutí "Limity jsme my" – Bc. Anna Bromová
Bc. Anna Bromová
Master's thesis
Komunikační strategie jako designový proces. Případová studie hnutí "Limity jsme my"
Communication strategy as a design process. The case study of "Limity jsme my"
Abstract:
Magisterská diplomová práce se zabývá komunikační strategií z pohledu designového procesu na příkladu fungování klimatického hnutí Limity jsme my. V první části jsou definovány základní pojmy a teorie související s designovým procesem a komunikací. Zároveň je zde představena činnost zkoumaného hnutí. V analytické části jsou prezentovány výsledky výzkumu, který měl za cíl zjistit, zda hnutí Limity jsme …moreAbstract:
The master thesis focuses on the communications strategy from the view point of a design process, using the example of the climate movement Limity jsme my. The thesis begins by defining the key concepts and theories related to design process and communication. Alongside it presents the activities of the researched movement. In the analytical part there are outlined the research results that aimed to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/desp5/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2018
- Supervisor: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Design online informačních služeb pro zrakově handicapované
Julie Tomaňová -
Participativní design a informační služby digitální knihovny
Veronika Svobodová -
Využití metody Human Centred Design při navrhování služby pro lektory informačního vzdělávání - případová studie
Martina Horníčková -
Design služeb pro nevidomé v konkrétní knihovně
Nikol Lada Čalová -
Design a tvorba vzdělávací platformy pro diabetiky
Pavla Popeláková -
Komunikační strategie značky Utukutu
Veronika Velcerová -
Design Fast, Sprint Faster: New Business Idea Development using Design Thinking Approach
Jan Borýsek -
Design Thinking metodika Design Sprint
David Kubáč