Bc. Martin Mazán

Diplomová práce

Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů

The Project of Uses Social Networks in Marketing Communication Firms and an Analysis of Its Impact in Terms of Resulting Costs and Revenues
Anotace:
Diplomová práca sa zameriava na popis a analýzu prínosu internetu a najmä sociálnych sietí ako novodobého média pre propagáciu výrobkov, služieb a značky. Hlavnou náplňou práce je navrhnúť kalkulačné riešenia nákladov reklamných formátov vybranej spoločnosti.
Abstract:
The master thesis is focused on the description and analysis of the contribution of the internet and especially social networks such as modern media to promote products, services and brands. The main scope of work is to propose costing solutions of advertising formats in chosen company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mazán, Martin. Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe