Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů – Bc. Martin Mazán
Bc. Martin Mazán
Diplomová práce
Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů
The Project of Uses Social Networks in Marketing Communication Firms and an Analysis of Its Impact in Terms of Resulting Costs and Revenues
Anotace:
Diplomová práca sa zameriava na popis a analýzu prínosu internetu a najmä sociálnych sietí ako novodobého média pre propagáciu výrobkov, služieb a značky. Hlavnou náplňou práce je navrhnúť kalkulačné riešenia nákladov reklamných formátov vybranej spoločnosti.Abstract:
The master thesis is focused on the description and analysis of the contribution of the internet and especially social networks such as modern media to promote products, services and brands. The main scope of work is to propose costing solutions of advertising formats in chosen company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAZÁN, Martin. \textit{Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ea5mgr/.
Jak správně citovat práci
Mazán, Martin. Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
The Medium is the message
Areen AlDmour -
Multifrequency observations of radio galaxies and their interaction with the intergalactic medium
Romana Grossová -
The cost of embedding the PRINCE2 Project Management Method in a medium-sized enterprise in Russia
Adelia Gafurova -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Spatially resolved X-ray spectroscopy of dynamically active clusters and constraints on intra-cluster medium physics
Jean-Paul Bernhard Riffald Souza Breuer