Mgr. Eva ŠIKL BUREŠOVÁ

Master's thesis

Formát reality show jako nosič reklamních sdělení

Reality show format as carrier of advertising message
Abstract:
Práce s titulem {\clqq}Formát reality show jako nosič reklamních sdělení`` definuje dva specifické formáty. Jde o reality show (v práci nalezne čtenář charakteristiku vybraných formátů {--} Big Brother, VyVolení a on-line reality show Winamax League a RealityRun) a product place-ment. Zda patří product placement do marketingového mixu firem, a pod které {\clqq}P`` je možné tuto reklamní aktivitu začlenit …more
Abstract:
Thesis with title {\clqq}Reality show format as carrier of advertising message`` define two very specific format. Is concerned about reality show (is defined selected formats - Big Brother, VyVolení, Winamax League and RealityRun) and product placement. If product placement belongs to the firms marketing mix, and under which {\clqq}P`` is possible these advertising activity integrate is defined in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier: 7575

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠIKL BUREŠOVÁ, Eva. Formát reality show jako nosič reklamních sdělení. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.