Formát reality show jako nosič reklamních sdělení – Mgr. Eva ŠIKL BUREŠOVÁ
Mgr. Eva ŠIKL BUREŠOVÁ
Master's thesis
Formát reality show jako nosič reklamních sdělení
Reality show format as carrier of advertising message
Abstract:
Práce s titulem {\clqq}Formát reality show jako nosič reklamních sdělení`` definuje dva specifické formáty. Jde o reality show (v práci nalezne čtenář charakteristiku vybraných formátů {--} Big Brother, VyVolení a on-line reality show Winamax League a RealityRun) a product place-ment. Zda patří product placement do marketingového mixu firem, a pod které {\clqq}P`` je možné tuto reklamní aktivitu začlenit …moreAbstract:
Thesis with title {\clqq}Reality show format as carrier of advertising message`` define two very specific format. Is concerned about reality show (is defined selected formats - Big Brother, VyVolení, Winamax League and RealityRun) and product placement. If product placement belongs to the firms marketing mix, and under which {\clqq}P`` is possible these advertising activity integrate is defined in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
7575
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIKL BUREŠOVÁ, Eva. Formát reality show jako nosič reklamních sdělení. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová prezentace veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v ČR
Matouš Brabec -
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
Lucia Bavoľárová -
Využití televizního vysílání v marketingové komunikaci
Milena Juříková -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Analýza marketingové komunikace společnosti poskytující televizní vysílání
Simona Kotásková -
Provozování rozhlasového a televizního vysílání
Václav Hamouz -
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
Pavel Zadražil