Formát reality show jako nosič reklamních sdělení – Mgr. Eva ŠIKL BUREŠOVÁ
Mgr. Eva ŠIKL BUREŠOVÁ
Master's thesis
Formát reality show jako nosič reklamních sdělení
Reality show format as carrier of advertising message
Anotácia:
Práce s titulem {\clqq}Formát reality show jako nosič reklamních sdělení`` definuje dva specifické formáty. Jde o reality show (v práci nalezne čtenář charakteristiku vybraných formátů {--} Big Brother, VyVolení a on-line reality show Winamax League a RealityRun) a product place-ment. Zda patří product placement do marketingového mixu firem, a pod které {\clqq}P`` je možné tuto reklamní aktivitu začlenit …viacAbstract:
Thesis with title {\clqq}Reality show format as carrier of advertising message`` define two very specific format. Is concerned about reality show (is defined selected formats - Big Brother, VyVolení, Winamax League and RealityRun) and product placement. If product placement belongs to the firms marketing mix, and under which {\clqq}P`` is possible these advertising activity integrate is defined in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7575
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIKL BUREŠOVÁ, Eva. Formát reality show jako nosič reklamních sdělení. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová prezentace veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v ČR
Matouš Brabec -
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
Lucia Bavoľárová -
Využití televizního vysílání v marketingové komunikaci
Milena Juříková -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Analýza marketingové komunikace společnosti poskytující televizní vysílání
Simona Kotásková -
Provozování rozhlasového a televizního vysílání
Václav Hamouz -
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
Pavel Zadražil