Petra Bílíková
Master's thesis
Komerční komunikace společnosti Emco
Commercial communication of company Emco
Abstract:
Diplomová práce na téma Komerční komunikace společnosti Emco se zabývá analýzou propagačních aktivit této společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou popsány teoretické základy marketingu s detailnějším popisem komunikačního mixu. Druhá část analyzuje marketingové a komunikační aktivity společnosti Emco a porovnává je s její konkurencí. Závěr práce představuje soubor navržených …moreAbstract:
The Master's Thesis with a title Commercial communication of company Emco is focused on the analysis of promotion activities of this company. The thesis is divided into two parts. In the first part are described theoretical basics of marketing with detailed description of communication mix. The second part analyses marketing and communication activities of company Emco and compares them with its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39997
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2014
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39997
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec