Analýza učebních úloh z vlastivědy – Mgr. Jitka Martincová
Mgr. Jitka Martincová
Advanced ('rigorózní') thesis
Analýza učebních úloh z vlastivědy
The primary education learning tasks analysis
Anotácia:
Práce je zaměřena na výzkum učebních úloh v učebnicích vlastivědy pro 4. ročník ZŠ. Jejím cílem bylo zjistit, jaká je obtížnost učebních úloh podle jejich operační struktury. V teoretické části je věnována pozornost definici učebnice, jejím funkcím a strukturní komponentům. V navazující části je vymezen pojem učební úloha, její znaky, formy a možnost využití podle taxonomie. V empirické části je provedena …viacAbstract:
The work is focused on the research in the learning tasks gathered in the books for the primary education for the 4th grade at basic school. The aim was to find out the difficulty of the learning tasks according to their operational structure. In the theoretical part the attention is paid to the definition of the book, to its symbols, forms and the pos-sible usage according to the taxonomy. In the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v2qz0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Oponent: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc., doc. PaedDr. Ladislav Podroužek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Online výuka žáků 1. stupně z pohledu žáků, třídního učitele a rodičů
Kateřina Blahušová