Porovnání znalostí fyzicko-geografických hazardů žáků 6. a 9. tříd – Tomáš NOVÝ
Tomáš NOVÝ
Bakalářská práce
Porovnání znalostí fyzicko-geografických hazardů žáků 6. a 9. tříd
Comparison of knowledge of physical geographic hazards of pupils in 6 and 9 classes
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jednotlivými přírodními hazardy z fyzicko-geografické sféry. Popisuje jednotlivé prvky a následně je implementuje do testu, který má za úkol zjistit jaké povědomí mají žáci šestých a devátých tříd o tomto tématu. Práce má za úkol zjistit, jak je dané téma vyučováno, jak je zastoupeno v daných ročnících a hlavně, co všechno žáci znají. Bylo prostudováno RVP a učebnice daných …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with individual natural hazards from the physical-geographical sphere. It describes the individual elements and then implements them into a test that aims to determine the awareness of the sixth and ninth grades about this topic. The task of the thesis is to find out how the given topic is taught, how it is represented in the given years and especially what all the pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. RNDr. Pavel Mentlík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÝ, Tomáš. Porovnání znalostí fyzicko-geografických hazardů žáků 6. a 9. tříd. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Geografie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Fyzická geografie střední části povodí Svitavy
Jakub Kredvík -
Kulturní krajina Lulečska v terénní výuce geografie
Tereza Smejkalová -
Analýza geomorfologických poměrů Rejvízské hornatiny a její využití pro vzdělávání v rámci moderních metod výuky fyzické geografie se zaměřením na vzdělávání nadaných a podporu talentu
Pavel RUŠAR -
Povědomí studentů pedagogických fakult o studentech se sluchovým postižením
Karolína Hedbávná -
Analýza obecného povědomí o vybraných vrozených vývojových vadách mezi studenty speciální pedagogiky a studenty jiného zaměření
Jana PAVELKOVÁ