Metody práce a možnosti podpory žáků s nadáním a mimořádným nadáním na vybrané ZŠ v Plzeňském kraji – Mgr. Petra HOLEČKOVÁ
Mgr. Petra HOLEČKOVÁ
absolventská práce studenta CŽV
Metody práce a možnosti podpory žáků s nadáním a mimořádným nadáním na vybrané ZŠ v Plzeňském kraji
Work methods and support options for gifted and exceptionally gifted pupils at a selected elementary school in the Pilsen region
Abstract:
Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V části teoretické vymezuji nejznámější definice pojmu nadání, žáků s nadáním a mimořádným nadáním, představuji modely nadání, formy a metody práce s nadanými žáky. V části praktické se věnuji diagnostice nadaných dětí, projevy jejich nadání ve školním prostředí, ale zejména roli výchovného poradce na základní škole.Abstract:
The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, it defines the concepts of gifted and gifted pupil, I present methods and forms of work with gifted pupils. In the practical part, I focused on the work of school counsellors in schools and their possibilities to support pupils with gifts.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla Soukupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEČKOVÁ, Petra. \textit{Metody práce a možnosti podpory žáků s nadáním a mimořádným nadáním na vybrané ZŠ v Plzeňském kraji}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/eb5w6k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLEČKOVÁ, Petra. Metody práce a možnosti podpory žáků s nadáním a mimořádným nadáním na vybrané ZŠ v Plzeňském kraji. Plzeň, 2024. závěrečná práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Educationceloživotní / field:
Studium pro výchovné poradce / Studium pro výchovné poradce
Theses on a related topic
-
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Metody práce s dětmi s PAS
Barbora BÁRTOVÁ -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Metody práce s dětmi s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Martina KRTILOVÁ -
Metody práce s individuálními dárci v neziskové organizaci SOS dětské vesničky
Jana Pavelová -
Metody práce s finanční gramotností rodin v sociálně aktivizačních službách pro rodiny s dětmi v ČR
Kristina Lopraisová -
Metody práce s dětmi s vývojovou dysfázií z pohledu jejich rodičů
Natálie MATUŠČÍNOVÁ