Aneta Řehořková

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Neplacené formy propagace knihoven

Anotácia:
Absolventská práce se zabývá neplacenou propagací u knihoven. V práci jsou rozepsány pojmy jako je marketingový mix, marketingová komunikace a marketing u neziskových organizací. Marketing neziskových organizací je spíš proces než činnost. Také se zde objevuje pojem Guerrilla marketing, který vysvětluje formu propagace malých podniků. Absolventská práce obsahuje popis systému knihoven a jejich funkce …viac
Abstract:
The graduate thesis deals with unpaid promotion in libraries. In the thesis, concepts such as marketing mix, marketing communication and marketing with non-profit organizations are listed. Marketing nonprofits is more of a process than an activity. There is also the term Guerrilla marketing, which explains the form of promotion of small businesses. The graduate thesis contains a description of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Identifikátor: http://theses.cz/id/eba581/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace

vyšší odborný program:
Informační služby a knihovnictví