Neplacené formy propagace knihoven – Aneta Řehořková
Aneta Řehořková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Neplacené formy propagace knihoven
Anotace:
Absolventská práce se zabývá neplacenou propagací u knihoven. V práci jsou rozepsány pojmy jako je marketingový mix, marketingová komunikace a marketing u neziskových organizací. Marketing neziskových organizací je spíš proces než činnost. Také se zde objevuje pojem Guerrilla marketing, který vysvětluje formu propagace malých podniků. Absolventská práce obsahuje popis systému knihoven a jejich funkce …víceAbstract:
The graduate thesis deals with unpaid promotion in libraries. In the thesis, concepts such as marketing mix, marketing communication and marketing with non-profit organizations are listed. Marketing nonprofits is more of a process than an activity. There is also the term Guerrilla marketing, which explains the form of promotion of small businesses. The graduate thesis contains a description of the …víceKlíčová slova
Marketing Marketingový mix produkt cena distribuce propagace lidé proces fyzická evidence marketingová komunikace komunikační mix osobní prodej podpora prodeje vztahy s veřejností přímý marketing reklama sponzoring marketing u neziskových organizací fundraising guerrilla marketing systém knihoven Městská knihovna Boskovice Městská knihovna Blansko.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/eba581/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHOŘKOVÁ, Aneta. \textit{Neplacené formy propagace knihoven}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/eba581/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Informační služby a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová -
Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
Kateřina Janotová -
Získávání finančních prostředků pomocí Public Relations u neziskových organizací
Lan Huong Vu -
Podpora četby, spolky, Městská knihovna v Českém Krumlově v letech 1900 - 1950
Jana MATĚJČKOVÁ -
Návrh na aktualizaci metodiky účtování daně z přidané hodnoty ve vybrané městské příspěvkové organizaci.
Lenka Hajmová -
Městská knihovna Písek
Viky Večeřů -
Marketingová komunikace regionálních muzeí
Klára Buchlovská -
Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi
Kamila ZUKALOVÁ