Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research – Ing. Ermela Likaj, M.Sc.
Ing. Ermela Likaj, M.Sc.
Master's thesis
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Abstract:
The advantages and limitations of the projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research are covered in this thesis. Projective techniques as a qualitative approach, involves the use of stimuli that allow participants to project their subjective or deep-seated beliefs onto other people or objects. Nevertheless, projective techniques are often the object of criticism …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/svoqv/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2017
- Supervisor: M.A. Ondřej Kotouč
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIKAJ, Ermela. \textit{Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ebfr13/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Všímavost jako moderátor vztahu mezi pracovní spokojeností a pracovním výkonem
Jana Vytásková -
Sebehodnocení v oblasti vzhledu jako moderátor vlivu typu reklamní fotografie na postoj k reklamě
Lucie Kučerová -
Vlastní pojetí stárnutí jako moderátor vztahu mezi vnímanou věkovou diskriminací na pracovišti a pracovní self-efficacy zaměstnanců nad 50 let
Kateřina Pavlíčková -
Vztah mezi diskriminací a úzkostí u transgender a genderově diverzních lidí: sebesoucit jako moderátor
Bára Homolková