Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research – Ing. Ermela Likaj, M.Sc.
Ing. Ermela Likaj, M.Sc.
Master's thesis
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Abstract:
The advantages and limitations of the projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research are covered in this thesis. Projective techniques as a qualitative approach, involves the use of stimuli that allow participants to project their subjective or deep-seated beliefs onto other people or objects. Nevertheless, projective techniques are often the object of criticism …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/svoqv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedúci: M.A. Ondřej Kotouč
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIKAJ, Ermela. \textit{Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ebfr13/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Všímavost jako moderátor vztahu mezi pracovní spokojeností a pracovním výkonem
Jana Vytásková -
Sebehodnocení v oblasti vzhledu jako moderátor vlivu typu reklamní fotografie na postoj k reklamě
Lucie Kučerová -
Vlastní pojetí stárnutí jako moderátor vztahu mezi vnímanou věkovou diskriminací na pracovišti a pracovní self-efficacy zaměstnanců nad 50 let
Kateřina Pavlíčková -
Vztah mezi diskriminací a úzkostí u transgender a genderově diverzních lidí: sebesoucit jako moderátor
Bára Homolková