Bc. Lucie Křemenová

Bachelor's thesis

Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu

Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na corporate identity, jakožto na nástroj public relations, vybraného subjektu. Cílem práce je provést analýzu používaných nástrojů public relations s hlavním důrazem na využití corporate identity ve společnosti KOVOSVIT MAS, a.s. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoreticko-metodologickou, kde jsou rozebrány významy jednotlivých pojmů z oblasti komunikačního mixu …viac
Abstract:
The thesis is focused on corporate identity as a public relations tool of the selected subject. The aim is to analyse the tools used in the public relations with an emphasis on the use of corporate identity in the company KOVOSVIT MAS, a. s. The work is divided into two parts. The first one is theoretical- methodological, where the meanings of concepts from the field of promotion are discussed, but …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích