Expanze nadnárodní společnosti na zahraniční trh – Antonina Kholodnaia
Antonina Kholodnaia
Diplomová práce
Expanze nadnárodní společnosti na zahraniční trh
The Expansion of Multinational Company to the Foreign Markets
Anotace:
Cílem této práce je praktické doporučení pro efektivní integraci nadnárodní společnosti do ruského trhu, vycházející ze studia teoretických základů. Pro naplnění cíle práce byly použity metody seskupování dat, klasifikace a určení prioritních procesů a událostí, metoda porovnatelné analýzy a praxe uskutečnění expanze společnosti do zahraničí. Hlavní metodou analýzy specifiky krajiny byla zvolena PESTLE …víceAbstract:
The aim of this work is practical recommendations for effective integration of multinational companies to the Russian market, coming out of the theoretical basis studies. To meet the goals of this work the methods of data clustering, classification and identification of priority processes and events, method of comparable analysis and implementation of abroad expansion experience of the companies were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45512
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Petr Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45512
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Developing an International Manager
Lucie Vršovská -
Artificial Intelligence in Marketing & Sales: The ABB experience Subtitle: Building a model for technologically driven change management in a B2B multinational corporation
Ana Edmundo -
Diversity management in a multinational company
Tomasz Betley -
Modern Information and Communication Technologies In Management of Multinational Companies: Analysis of Videoconference.
Kseniya Kvolyek -
Gender diversity management in international companies in Brno
Adelaida Yurkovetska -
Specifics of Doing Business in India for Selected Czech Companies
Vojtěch Brát -
Manažer versus vlastník, management v zahraničních firmách
Veronika Kopalová -
Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh
Dávid Varga