Strategie inovací emisních stanic – Ing. Helena Marušková
Ing. Helena Marušková
Disertační práce
Strategie inovací emisních stanic
Strategy of the Innovations of Vehicle Inspection Emission Stations
Anotace:
Disertační práce na téma Strategie inovací emisních stanic se zabývá marketingovými strategiemi a inovacemi stanic měření emisí v České republice. Teoretická část práce je věnována odborné literatuře a popisuje marketingové prostředí, SWOT analýzu, marketingové strategie, marketingový mix a jeho několik P. Dále se zaměřuje na inovace a inovační strategie, různé druhy marketingového výzkumu, emise výfukových …víceAbstract:
The doctoral thesis Strategy of the Innovations of Vehicle Inspection Emission Stations is engaged in marketing strategies and innovations of the vehicle inspection emission stations in the Czech Republic. The theoretical part is dedicated to the references and describes marketing environment, SWOT analysis, marketing strategies, marketing mix and several "P". It also focuses on the innovation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Růžička, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Technická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Zemědělská specializace / Marketing strojů a technických systémů
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva