Nadaný žák s dvojí výjimečností na střední škole – Bc. Gabriela BÍLKOVÁ
Bc. Gabriela BÍLKOVÁ
Master's thesis
Nadaný žák s dvojí výjimečností na střední škole
Twice-Exceptional Gifted Student at Secondary School
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou dvojí výjimečnosti žáků na středních školách. Teoretická část, rozčleněná do čtyř kapitol, se věnuje především definování pojmů nadání, nadaný žák, dvojí výjimečnost. Zkoumá mimořádné intelektové nadání v kombinaci s Aspergerovým syndromem a specifickými poruchami učení, jeho projevy, charakteristiku, věnuje se problematice identifikace. Praktická …moreAbstract:
This master thesis deals with the issues of twice-exceptionality of pupils at secondary schools. The theoretical part is split into four chapters and mainly discusses the definition of a gift, gifted pupils, and twice-exceptionality. It examines the concept of intellectual gift in combination with Asperger syndrome or specific learning disorder, its manifestations, characteristics, and identification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍLKOVÁ, Gabriela. Nadaný žák s dvojí výjimečností na střední škole. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová