Nadaný žák s dvojí výjimečností na střední škole – Bc. Gabriela BÍLKOVÁ
Bc. Gabriela BÍLKOVÁ
Diplomová práce
Nadaný žák s dvojí výjimečností na střední škole
Twice-Exceptional Gifted Student at Secondary School
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou dvojí výjimečnosti žáků na středních školách. Teoretická část, rozčleněná do čtyř kapitol, se věnuje především definování pojmů nadání, nadaný žák, dvojí výjimečnost. Zkoumá mimořádné intelektové nadání v kombinaci s Aspergerovým syndromem a specifickými poruchami učení, jeho projevy, charakteristiku, věnuje se problematice identifikace. Praktická …víceAbstract:
This master thesis deals with the issues of twice-exceptionality of pupils at secondary schools. The theoretical part is split into four chapters and mainly discusses the definition of a gift, gifted pupils, and twice-exceptionality. It examines the concept of intellectual gift in combination with Asperger syndrome or specific learning disorder, its manifestations, characteristics, and identification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍLKOVÁ, Gabriela. Nadaný žák s dvojí výjimečností na střední škole. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová