Pojetí autenticity v prostředí českých módních blogů – Bc. Anežka Přikrylová
Bc. Anežka Přikrylová
Bakalářská práce
Pojetí autenticity v prostředí českých módních blogů
Authenticity in Czech Fashion Blogs
Anotace:
Práce se zabývá pojetím autenticity v prostředí českých módních blogů, které prochází poslední roky výraznou profesionalizací a komercializací. Objasňuje, jaký vliv má začlenění reklamního obsahu na pojetí autenticity v daném prostředí, popisuje, jak se autenticita vytváří a nabízí kritéria, podle kterých je posuzována. Využitím online etnografie práce osvětluje, co to jsou módní blogy, jak fungují …víceAbstract:
The thesis is concerned with an approach on authenticity in czech fashion blogs, that have been going through a proces of major professionalization and commercialization. It explains the influence of advertisement on the reception of authenticity in blogs, describes how it is formulated and offers criterias used for evaluating it. Using online ethnography, it describes what are fashion blogs, how they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/km9bn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Sekeráková Búriková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radka Klvaňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.