Bc. Irena Šopíková

Diplomová práce

Kurikulární reforma v mateřských školách

Curriculum reform in nurseries
Anotace:
Tato práce má teoreticko – empirický charakter. V teoretické části se zabývá vymezením pojmu kurikula a jeho významem. Další část charakterizuje mateřskou školu a poslední popisuje současnou roli učitelky mateřské školy. V empirické části je kvalitativní výzkum zaměřen na to, jak učitelky vnímají změny, které kurikulární reforma přinesla. Jak reforma ovlivnila jejich práci a co od ní očekávají.
Abstract:
This thesis has got a theoretical and also a researching character. The theoretical part explains such terms as ‘curriculum’, ‘nursery’, and also describes a current role of nursery teachers. The practical part deals with a qualitative research. The research focus is upon an acceptance of ‘curriculum’ changes by nursery teachers. It also shows the way how the teachers are effected by this new approach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta