Bc. Vojtěch Školník, DiS.

Master's thesis

Systém řízení vztahů se zákazníky a jeho zavedení do firemních procesů

Customer relationship management and its implementation into the company processes
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku systému řízení vztahů se zákazníky v konkrétním podniku. Cílem práce bylo analyzovat stav marketingu a především principů řízení vztahů se zákazníky a key account managementu v dané organizaci a především pak navrhnout koncepci zavedení nástrojů systému řízení vztahů se zákazníky do firemních procesů. S využitím studia odborné literatury a obsahové analýzy spolu s …more
Abstract:
The thesis deals with the issue of customer relationship management system in a specific company. The aim of the thesis was to analyze the state of marketing and especially the principles of customer relationship management and key account management in the given organization and especially to propose the concept of implementation customer relationship management into the company processes. Using the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Petr Kopáček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication